Sunday, June 28, 2009

DOAKAN AKU BERJAYA

28.06.09 (Ahad) - Seorang pemuda lepasan UPM kini mula menggerakkan langkah beliau apabila beliau mula berhijrah ke Kuala Lumpur untuk memulakan kehidupan sebagai pekerja. Menurut saksi,"owh.. saya kenal sangat dengan kippie tu, die memang tak mahu pergi, tapi desakan dan cabaran yang di terima dari musuh dalam selimut die, tambahan pula sokongan penuh dari kawan-kawan, kini die dah mula bersemangat kembali". Kehidupan beliau (kippie) sebelum ini amat membebankan kerana beliau terpaksa tidur dari pagi hingga ke tangah hari untuk menghilangkan penyakit bosan yang beliau hadapi sejak meninggalkan pengajian beliau. Pelbagai cara perubatan telah dijalani; tradisional dan moden. Beliau telah pergi ke Bakri Batu 9 untuk di interview tetapi mungkin cara perubatan tersebut tidak memberi kesan sempurna terhadap beliau. Ini berikutan dari pengalaman yang tidak cukup oleh beliau. Menurut keluarga beliau,"kami sokong sepenuh sokongan kepada acik dimana pun acik nak keje". Harapan yang tinggi di letakkan kepada kippie, dengan ini marilah kita sama-sama berdoa agar beliau berjaya kelak. -kippie87-

nota buat semua :: blog nie akan diberhentikan buat seketika bagi memberi ruang untuk proses pembaikan. Kerjasama anda amat dihargai. Assalamualaikum.

1 comment:

KeiJi HaYaSHi said...

zul!!!!
aku doakan ko dpt keje...
n jgn lupekn aku yer zul...
friendship 4 ever...
dpt keje best nnti snggah2 la kmr...
blanje aku mkn yer...