Saturday, July 18, 2009

S.YA.I.RA. MEN.TAG.GED. LA.GI

18 Julai 2008 (malam minggu yg kosong) -

Aiyoo.. asal ko kene jek name aku msti ade.. xpe2.. aku ni rajin bab jwb tag nie.. kene tagged pun aku ckp trime kaseh.. tgk nie... time kaceh syaira!!!... heee~

Aduh.. Soklan pedih..


1.Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?


Weight 75kg [ideal utk men rugby] n height serius xukur.. sgt lame.. brape ek?..

2. Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? usia anda pada masa itu?

Archieving 80kg kowt

3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?


Hahaha~ aku xpnah plak terpikir nk langsing.. xcomel lor kurus2.. [serius aku serius]


4.Berat paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?

Dlm pwot mak kowt.. [g ty mak aku lah]


5.Anda pernah sertai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?


Xpernah n xmau pernah..
[kan aku ckp td xcomel kalo kurus]

6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling terendah?


Diet? aduhlah.. pnah ke? Xingt lah..

7.Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?


Makan lah.. Xkan lah aku diet bleh jd gumuk.. Ape daa..

8. Apakah target anda untuk kurus selepas ini?


Aku xmo kurus lagi lah.. Aduh lah.. Xpaham bhase ke..

9.Miliki gambar anda dahulu dan kini?


Xde sbb aku xske bergambor.. [aku kan pemalu]..

10. Sila upload ok?


Xmo lah.. lalala~ [dah aku xde nk suh aku upload plak].. download leh r..



note tagged : aku nk tagged sorg jek kalo bab2 nie..
..terimalah seikhlas hati..
:: Epul n Critenye yg nk slim.. [jgn mara ye]..
::Nak tambah sorg lagi.. Fath.. Ngeee ::

1 comment:

hey there syaira said...

thanx lagik sebab jwab tagged aku..hahaha..=p