Saturday, July 18, 2009

KIPPIE DI "TAGGED" LAGI

18 Julai 2009 (malam minggu yg single) -

Salam.. Bacelah kalo sudi yek.. Kisah aku di 'tagged' lagi oleh syaira.. Mak cik yg kusut itu.. Lalala~

nama-nama timangan anda ;
:: kippie
:: zul
:: zoey
:: achik
:: kip

anda seorang yang ;
:: xsuke moody
:: suke buat org ketawa
:: sgt2 sempoi [xcaye kn]..
:: suke bwk motor laju2
:: support Chelsea

:: sengal sket.. lalala~

insan teristimewa ;
:: family
:: kengkawan
:: musuh [istimewa beb, aku ksian tgk diorg]..

lagu kesukaan ;
:: banyak lah.. xckup page nie kang.. [nnti lah aku wat akaun ke2 pasal lagu jek]..

makanan kesukaan ;
:: kompem yg di masak oleh mak aku
:: nasi goreng ayam kedai secawan teh
:: nasi goreng kasih ku di tanah seberang
:: kueh teratai layu di tasik madu
:: kueh kacang.. [sedapnye]..

warna kesukaan ;
:: biru [nampak aku letak wane biru tue]

sikap yang buat anda stress ;
:: manusia yg bajet baik sgt & kompem aku benci talam dua ratus muke [f**k lah]

kali terakhir anda menangis ;
:: raye thn lepas.. [sedih woo mintk maaf dgn family]..

tag ini perlu dijawab oleh;
:: Epul [hahaha.. kn aku dah bg byk nie!!]
:: Lynna [jwb tagged i nie]
:: Fath [kne kuarantin dikalangan org sihat]..
:: Org len xmo buat, n aku xmo bagi lah..

note kecik molek ::
thanx lah wat tagged dr aku.. wahaha~
[padahal aku suke pedajal member].. Lalala~

1 comment:

hey there syaira said...

hahaha..pe plak aku kusut..lalala..thanx lorh jwab tagged aku..ahaks~