Tuesday, July 28, 2009

PETANG YG MEMBOSANKAN

"Jalan raya terlampau sunyi untuk ku terus bermimpi.. Mataku tidak mengantuk lagi.. Bawa kemana saja ku pergi.. Tunjukkan ku bulan gerhana.." (lagu intro jek nie)..

Huh.. Ade tagged rupenye..
Terima kaseh wat lynna yg dpt membuat aku isi mase kelapangan nie..
Wahahaha~


1. kekasih saya adalah :
Pending tol soklan nie..

2.saya sedang mendengar :
Micheal jackson - bili jean

3. saya patut :
Jawab tagged.. [suke kah?]..

4. saya suka :
Makan

5. sahabat-sahabat baik saya :
Ramai lah.. Xckup nk tulis nie..
[epul,zoey,egard,aziim n etc]..
Banyaklah...

6. saya tak faham :
Kenapa sy suke men D.O.T.A [Dunia Org Takde Awek]

7. saya kehilangan :
Internet yg sgt laju.. [mnyesal aku tukar wi-fi kat umah nie]..

8. ramai yang berkata :
"Ko nie sengal lah zul.." dan
"Ko nie mcm2 lah kippie"

9. makna nama saya :
Nama nabi

10. cinta itu adalah :
Menyakitkn kepala

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
Terkena h1n1 [bile lah nak senyap penyakit nie]..

12. saya akan cuba :
Btolkn wi-fi yg bangang nie..

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
Aku, die dan selamanya kah?

14. saya paling meluat apabila :
Orang batuk xgeti tutup mulut [eeeuuwww,H1n1 lah]..

15. pesta/parti adalah :
"Pesta" ialah nama taman aku dulu.. Pesta 1.. Ngeee~

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
Hamster..

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Kanak-kanak.. Xkan r warga emas kowt..

18. hari ini :
Sy demam.. Dlm dilema konvo tunda..

19. malam ini saya akan :
Tido..

20. esok pula saya akan :
Bangun dari tido.. InsyaAllah

21. saya betul-betul inginkan :
Tido yg sihat dan sempurna..

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
Agak hensem biler mate masih kabur.. Lala~

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
Pembaziran..

24. Makanan barat atau Jepun :
Xmkn.. Aku support Malaysia.. Belilah barangan buatan Malaysia..

25. bilik yang terang atau gelap :
Bilik yang bersih..

26. bestfrend ever :
Ramai sgt kwn aku yg baik..

27. saya nak tag :
Rabiatul Aishah.. [sorie beb]..
Epul..
Huda..
Syaira..
Dan lain2.. [xde sbnarnye]..

3 comments:

SITI RABIATUL AISHAH said...

knp x tag aku??..

Muhammad Zulkifly said...

owh.. aku xpasan name ko xde.. jap2 aku ubah..

hey there syaira said...

huargh..aku suda jwab ini tagged..kui3