Sunday, August 30, 2009

PAK CIK TUA DAPAT ANAK JIRAN!!!

Aku ingt nk menuntut dgn pak cik nie.. meh bace!!.. hahaha...

Pada satu hari, seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah berjumpa dengan
seorang doktor untuk membuat analisis kesuburan dan jumlah kandungan
sperma yang ada dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan
sebuah botol lalu berkata,

'Pakcik ambil botol nie, esok datang balik jumpa saya bersama dengan
contoh air mani pakcik kat dalam botol nie ye.'

Pada keesokan harinya, lelaki tua datang kembali bersama botol yang
diberikan oleh doktor itu semalam. Tapi doktor tu tengok takde apa pun
yang terisi kat dalam botol tu, kosong jer. Doktor tu bertanya ler kat
orang tua tu, 'Apsal pakcik tak isi contoh air mani pakcik dalam botol
nie??'.

Lelaki tua tu pun menjawab, 'Tuan doktor, ceritanya begini, pada mulanya
tu, saya guna tangan kanan saya, tapi tak dapat jugak. Kemudian saya
gunakan plak tangan kiri, pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri
saya tolong. Isteri saya guna tangan kanan pun tak dapat, tangan kiri pun
tak dapat. Kemudian isteri saya pakai mulut plak, tak dapat jugak. Pas tu
dier gunakan gigi, pun tak dapat. Susah betul, sebab kami dah habis
ikhtiar, saya panggil anak perempuan jiran sebelah rumah kami, dier pakai
tangan dengan mulut jugak, pun tak dapat-dapat jugak', terang lelaki tua
tu.

'APA??? Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..???', tanya
doktor tu terkejut beruk. Lelaki tua tu pun menjawab lagi,
'Ya., betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami cuba, tapi masih jugak tak
dapat nak bukak TUTUP BOTOL nie!!!'...

Nota Heybat :: Terkena x?.. wahaha!!~

AIDS!!

Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. Tim, seorang doktor pakar jiwa......

G>"Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya
memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan
ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.."
D>"Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk
seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya
demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."
G> "Ya memang ada.. pada satu malam kami berduaan dalam kereta
di tepi pantai.Dia pegang tangan saya."
D>"Dia pegang tangan kamu seperti ini?" dr Tomi memberi contoh.
G> "Ya. seperti yg doktor lakukan"
D> "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya
dia tidak mau berpisah dgn kamu..."
G> "Kemudian dia merapatkan badannya k epada saya dan memeluk
bahu saya..."
D> "Dia lakukan seperti inikah?"
G> "Ya. seperti inilah dia peluk saya doktor.."
D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan
dgn kamu" kata dr Tomi.
G> "Kemudian dia cium saya."
D> "Dia cium kamu seperti ini ?"
G> "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan."
D> "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil
bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"
G> "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya & meraba2
saya doktor.."
D> "Dia lakukan seperti ini kah?"
G> "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ."
D> "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.."
G> "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."
D> "Adakah kamu membantah tindakannya? "
G> "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."
D> "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"
G> "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor..."
D> "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang
ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"
G> "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual
dgn saya dok..."
D> "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?"
G> "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu"
D> "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya
dia memerlukan kamu kan !"
G> "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia sebenarnya mengidap AIDS"
D> "HAH?? CELAKA KAMU!! DIA..MEMANG .. BANGSAT!!..
BANGSAAATTT! !!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAATTTT TT!!!!!!! !......"
Waduh mati gue .brengsek itu jantan .

Nota Cover :: aku bukan pemikiran biru k.. cume kelako gak r bace bende2 nie.. mcm terkena ade gak.. hahaha...

LINE 7

30 Ogos 2009 (dah nk merdeka nie..) -

Cerita ku bermula begini.....

Di tengah2 kekenyangan lepas buke pose td.. "achik.. jom ikut abah g bandar".. kate bapa ku..

Beberapa minit kemudian.. "Jom g al-ikhsan.. nk tgk kasut".. kate ku pule.. "ok lah.. abah blanje ko kasut".. ngaaaaa~ aku mule2 mngidam nk amik kasut nike tempo.. tibe2, ayah aku mint pulak n kasut Line7 nie.. tgk kat bwh tue yek..


Hijau tande GreenPeace.. wahaha~ kasut nie aku xmint sgt pun.. cume aku xsampi hati nk tolak minat ayah aku plak.. dah ayah aku suh beli kasut nie.. tanpe paksa lah.. aku sambar jek lah.. adik aku dpt sebijik mcm aku gak tp warne putih.. size same.. 8.. ngaaa.. bertuahnye sizee.. tgk kasut adik aku plak yek..


Huh.. samekn?.. tp adik aku dpt sarung tgn keeper.. aduh.. xpelah.. aku xkisah pun.. jnji dptkasut.. td dah men gune kasut bru.. dah score 5.. waaaa~ [heybatnye kippie].. hahaha... nie aku upload lg gmbr utk tatapan semua (18sx)..


Nota SKY25 :: aku xterer pun men tp nape ntah ayah aku nk belikn.. aku sapu lah.. hehehe..

Thursday, August 20, 2009

AHMAD AIZUDDIN

20 Ogos 2009 (kecik, comel, cute!!!) -

Kisah keluarga ku tercinta.. Episod 8.. [huh? dah 8?]..



haaa... nie die bdk kecik yg cute itu.. name die Ahmad Aizuddin bin Ahmad Khairul Anuar [owh.. pnjgnye name ko ].. cute mcm sape ek?.. [ttibe dgr sore org trauma.. "kippie!!!"].. haish.. time kaseh.. xtau plak aku cute.. ngeee~ [sile muntah kn ape yg anda mkn td].. sgt bising mulut die.. tp sepatah pun aku xphm kecuali... "acik!!".. yeah.. name aku tue..

:: cute kn ::

nota terajang :: budak kecik ini lahir same bulan n aku.. ngaaa!!~ sembilan.. same cute jugak.. lalala~ [2.9.2008]

Wednesday, August 19, 2009

MARKETING COORDINATOR

19 Ogos 2009 (Puase!!!.. xsabarnye!!).. -

Episod 2: Kippie kerja?.. [kumpul duit kawen]..

:: Ngantok sampi dlm tandas office yg cantik tue aku snap!!! ::

Hai sume reader!!.. hope u all sihat2 sokmo.. thanx sbb sudi lg bace blog aku yg xbest sgt nie [pdhal best amat].. hehe.. sorielah xupdate sgt.. buzy lah.. mcm2 benda nk wat.. dpt on9 pun bkak jap jek.. tue pun men fb.. ngaaa!!~

huh?.. owh2.. gmbr kat atas tue [yg smart2] bukan model iklan toilet tau.. tue ialah aku yg bosan sgt mase hari ke3 keje.. xde keje lg mase nie.. [tlg jgn angau dgn gmbr tue k].. masih dlm orentasi.. huh?.. mcm kolej plak.. hahaha.. serius.. orientasi yg sengal.. geram jek aku tgk abg sebelah nie men fb kat tmpt keje.. aku xleh r.. xkompem lg keje nie.. 3 bulan percubaan..

positin mase apply : executive [wateva exec also can lah]..
position diberi mase interview : shipping koordinator..
position mase 1st day dtg keje: marketing coordinator..

haish.. poning aku dibuatnye.. org nie ckp len.. jumpe boss besar ckp len.. ops.. lupe nk ckp company ape.. [aku xkn btau sbb aku nk rahsiakn company nie].. hahaha..

marketing director [mr. lee] : jull, [spttnye zul].. u bleh tlg buat report customer complaint x?
aku [kippie seperti gmbr diatas : ok mr.lee, i try my best..
mr. lee : ok.. good.. nnti u email i k [email gne intranet k]..

beberapa minit kemudian.. [sempt curik chewing gum brother sebelh]..

kippie : boss.. dah dpt x coustomer complaint i?..
mr. lee : dah2.. ok.. good u punye format nie.. nnti u buat mcmnie lg k..

yahoooo!!!!.. terbaik.. format yg aku hentam jek.. hahaha.. boss.. up gaji i tau bler kompem.. ngeee!!~..

korg doakn aku kompem k keje nie.. dkt n umah.. gaji pun ok.. doakn yek..

nota bersepah :: air-cond office mcm kat kutub utara lah.. nsib baik lengan pnjang..




Saturday, August 15, 2009

BANYAK NAK UPDATE!!..

15 Ogos 2009 (Merdeka!!!!).. -

Banyak nye aku nk update..

Xtau nak mule dr mane?...

Ape nie... banyak2...

Nantilah aku crite..

Setiap crite ade intro.. Ngee~

Aku dpt teddy 4 convo... (thanx lynna)..

My convocation?..

My missing part of life?..

My latest occupation.. Shipping Coordinator..

Kena blaja speaking?.. Wat the F?..

My latest family?.. Nur Irdiena.. Welcome to kippie's family..

:: Nur Irdiena binti Khairul Azman ::

My master?..

My Smiley Miley?.. OMG!!!..

Note Sepah2 :: Pening aku byk bende kena taip bberapa hari nie..

Friday, August 14, 2009

TERIMA KASIH SEMUA!!

14 Ogos 2009 (Pagi yang menyakitkan) -

Entry nie mungkin lain dr kebiasaan.. Im serius k..

Dr kecik sampai sekarang, aku asik menyusahkan orang jek.. Menyusahkan mak, abah, along, kakak2, kawan2, cikgu2... Hrmmm... Hari nie... Terima kaseh semua..

Kalo xsebab getah paip yang mak aku sebat aku dulu...
Kalo xsebab tali pingang pegawai JPJ tue...
Kalo xsebab penampar sulung along aku...
Kalo xsebab belaian kakak2 aku..
Kalo xsebab bantuan kawan2 aku... Gelak tawa.. Tangis..
Kalo xsebab cikgu disiplin aku heret g bilik disiplin..
Hrmmm...

Mungkin aku akan menyusahkan anda semua lagi..
Tp sebelum tue.. Terima Kaseh semua..

Aku sgt bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang..
Ape yg dapat.. Yg aku peroleh..
Family penyayang..
Sporting Fwen n Cikgu2..
Hrmmm...

Note (Nota) :: Mungkin kewujudan aku satu beban bagi sesetengah pihak... Hrmm..

Sunday, August 2, 2009

AKU DAH MAJU!!.. YEAH!!

2 August 2009 (Huh?.. Dah Ogos?) -

Assalamualaikum.. Hehe.. Aku sgt ketinggalan zaman.. Tgk2 tarikh dah ogos.. Apakah.. Aduhlah.. Nak kne pasang bendera nie.. Bendera Johor!!!.. "Allah selamatkan sultan.. Anugerahkan kan dia segala kehormatan...."

Ehem2.. ttibe aku jd sgt patiotik nie.. Hah.. Td aku g klinik sbb anto ank sedara aku demam.. Aduhlah.. Knape perlu demam time2 mcmnie?.. Nsib bk doktor sahkn xde sbrang penyakit len slain dmam..

Haaa.. Kembali topik asal.. Aku dah maju sbb dah ade Cbox!!!.. Korg leh r komen kat dlm tue.. Mane2 yg berkenan, nak isi borg.. pun bleh dptkn kat dlm cbox tue.. tulis jek ape2.. Heeee~..

Note Book :: Aku sgt mental.. Jgn biarkan diri anda diselubungi mental mcm aku.. Pyh nk ubat..