Sunday, August 30, 2009

PAK CIK TUA DAPAT ANAK JIRAN!!!

Aku ingt nk menuntut dgn pak cik nie.. meh bace!!.. hahaha...

Pada satu hari, seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah berjumpa dengan
seorang doktor untuk membuat analisis kesuburan dan jumlah kandungan
sperma yang ada dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan
sebuah botol lalu berkata,

'Pakcik ambil botol nie, esok datang balik jumpa saya bersama dengan
contoh air mani pakcik kat dalam botol nie ye.'

Pada keesokan harinya, lelaki tua datang kembali bersama botol yang
diberikan oleh doktor itu semalam. Tapi doktor tu tengok takde apa pun
yang terisi kat dalam botol tu, kosong jer. Doktor tu bertanya ler kat
orang tua tu, 'Apsal pakcik tak isi contoh air mani pakcik dalam botol
nie??'.

Lelaki tua tu pun menjawab, 'Tuan doktor, ceritanya begini, pada mulanya
tu, saya guna tangan kanan saya, tapi tak dapat jugak. Kemudian saya
gunakan plak tangan kiri, pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri
saya tolong. Isteri saya guna tangan kanan pun tak dapat, tangan kiri pun
tak dapat. Kemudian isteri saya pakai mulut plak, tak dapat jugak. Pas tu
dier gunakan gigi, pun tak dapat. Susah betul, sebab kami dah habis
ikhtiar, saya panggil anak perempuan jiran sebelah rumah kami, dier pakai
tangan dengan mulut jugak, pun tak dapat-dapat jugak', terang lelaki tua
tu.

'APA??? Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..???', tanya
doktor tu terkejut beruk. Lelaki tua tu pun menjawab lagi,
'Ya., betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami cuba, tapi masih jugak tak
dapat nak bukak TUTUP BOTOL nie!!!'...

Nota Heybat :: Terkena x?.. wahaha!!~

6 comments:

SITI RABIATUL AISHAH said...

weh,,np aku xphm cter nie??..hrmmmm

NOOR FATIN said...

aku paham..ahahhaa
sengal...aku dah fkir lain..aih..

Silly Kippie said...

raby : g buke pose.. ko dah ilang ingatan tue..

paten : haaa.. dah phm diam2.. ngaaa~ pemikiran biru tol ko nie..

nurul said...

isy..rabi ni lembab lorh...keke

NOOR FATIN said...

biru ke? hakhakhak

Silly Kippie said...

haah.. biru lah.. aebs ko nk warne ape? aku bg jek.. ngeee~