Sunday, September 6, 2009

HANYA MENCUBA

06 September 2009 (terpengaruh Biela!!!) -
Antara Cinta dan Persahabatan.... (semestinya aku bias persahabatan)..


Cinta..
Kadang-kadang ada, kadang-kadang tiada..
Kadang-kadang bahagia, kadang-kadang merana..
Kononya "hanya dikau yang ku cinta"..
Kononya "my love is only for her"..

Hakikatnya... "You are my 2nd skandel lah dear!!"


Persahabatan..
Kadang-kadang ada, dan sentiasa ada..
Kadang-kadang bahagia, kadang-kadang sengsara..
Adatlah manusia.. "Tak semua yang kita lakukan sempurna"..
Bermaafan sesama kita?.. Kan dapat pahala...
Silaturahim dijaga.. Amalan mulia..

Hakikatnya.. Bak kata kawan saya..
"Kalo kau mati nanti, siapa yang usung kau kalau bukan diantara kami semua?"..


Cinta...
Kalau bahagia.. "You are mine forever!!"..
Kalau merana.. "Rasa macam nak bunuh aje dia!!"
Setiap hari nak kena mesej aja..
Kalau tidak mesej nanti.. kata dia.. kita tak setia..
Kononya kita main kayu tiga..

Hakikatnya.. Cinta..
"Tak ada kerja lain ke?.. Kan masing-masing ada kerja"..


Persahabatan..
"Kau bahagia, aku bahagia"..
"Kau merana, aku berduka"..
Pakat kawan ramai-ramai.. Macam mana nak tolong dia?..
Susah senang dikongsi bersama..
Kalau tak reply mesej pun tak apa..
"Tak ada kredit agaknya!!"..

Hakihatnya.. Persahabatan..
Indahnya saat kita bersama.. Saat yang tak mungkin ku lupa..


Nota Silly :: Sebenarnya aku terpengaruh dgn blog biela.. Haaa..

Nota "jauh disudut hati" :: Mungkin saat aku bercinta belum tiba.. Dah takde yg suke.. Aku xrase ape2.. Kne tinggal?.. Mak kn ade.. "Mak!!.. crikkn jodoh acik yer!!".. Haaa..

Nota Saat Terindah :: Sgt rindu kengkwn kat upm!!!.. Aku sentiasa akn mendoakan kejayaan korg.. Kite jumpe lagi k.. Bler semua dah seng..

3 comments:

biELa said...

oitt..tak perlu laa sebut nama aku kat sini..malu3..hehehe

nice try ;)

Silly Kippie said...

aku sje jek nie...

mane lah tau ttibe ade penerbit yg suke..

bleh aku jual..
haaaa...

NOOR FATIN said...

hahaha
aku slalu terpengaruh ngn dia.ekeke