Friday, September 11, 2009

SETIAP MALAM ADALAH MALAM PERTAMA

11 September 2009 (bestny dah nk raye!!!) -

Ckuplah kippie nk mara2 buat ape.. ko xdpt ape2.. [ayat tenangkn diri]..
Haaa.. Korg bloggers.. Kalo rase nk slahkn aku ke..
Rase mcm nak tunjuk baik dpn aku.. Silelah!!!..

Aku tujukan crite nie utk org yg btol2 nk kwn dgn aku... Korg mmg best!!!..
Aku bru dpt td kat opis.. Gelak aku bce.. Enjoy!!!


Pengantin Baru dan Gangguan Kesihatan [tajuk cerita]..

Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap.

"Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu," saran doktor.

Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, si suami tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang tidur sehingga isterinya terjaga.

"Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri.

"Sumaat"

Note merana :: Punyalah kemaruk.. Adeh.. Ade jugak org mcm nie.. Tp xpelah kn?.. Halal tue..

7 comments:

KeiJi HaYaSHi said...

Huh kal0 da laki bini, ari2 p0n xpe kn zul. Bley kn. Huhuhu..

Silly Kippie said...

epul!!!!.. lame gile xsinggah snie..
hahahaha.. bkn ari2.. jam2 pun bleh.. ngeeee..

NOOR FATIN said...

minit2 pn bleh..hahahaha~~ adeh..
aku budak2 lagi..huhuhu

Silly Kippie said...

paten: tau xpe... hahahaha... ko jgn bce.. xckup umo..

hana_peace said...

huahah..
naseb bek suami sndr..
hahah

Lynna said...

*winkwink*

study dulu... hohohooo~

Silly Kippie said...

hana: ade pun.. tue lah pasal.. nsib bk kn?

ina: haaaa... study2.. jgn bce entry bukn2..