Friday, September 11, 2009

A WITCH WITH ANGEL FACE

Aku sgt sakit hati...

Ko pndai mintk belas kasihan org len..

Supaya semua org salahkn aku kn?

Biarlah.. diorg xtau..

Yg tau hnye ko n aku..

Aku xkn maafkn ko wlaupun ko ltak pisau kat leher aku..

Ko letakkn kesalahan 2 semua utk aku tanggung sorg kn?

Yer!!! aku ckup terseksa..

Slagi aku hidup, ko akn hidup dlm maki hamun aku setiap hari..

Tak dapt cara kasar, cara halus aku balas..

Jd.. baik ko doa aku mati.. mgkin ko akn bahgie..

Ko hanye iblis bertopengkan malaikat..

Kononnye baik.. canang 1 dunia yg ko baik.. aku jht..

G mati lah!!!.. biar sejuta crite ko tabur...

Aku ttp kat sni..

N aku ttp KIPPIE...

7 comments:

KeiJi HaYaSHi said...

Zul ni mesti psl betina yg k0 cite kat ak dulu 2 erk. Pe lg yg dia uat kat k0 ah? Sial punye betina. Mcm bgus la sgt dia 2 kn.

Silly Kippie said...

wooo... huhu... aku pun xtau.. tp mnyakitkn ati dok... nsib bk dah ok.. haaaa.... thanx for caring..

KeiJi HaYaSHi said...

Zul k0 kal0 ad pr0blem st0ry la kat ak. Ak snggup dgr n mane thu k0t ak ley tlg ke.

NOOR FATIN said...

aku tetap paten..waaaa

crying

Silly Kippie said...

epul: ok2.. ad ape2 nnti aku msg ko.. skang nie aku ok jek.. kdg2 emo sket.. biaselah pose kn.. hehehehe

paten: wahahaha.. yer aku tau!!..

Lynna said...

*sigh*

NOOR FATIN said...

err *lynna*