Wednesday, December 30, 2009

SILLY OFFICE IN BLACKOUT

30 December 2009 (Tongkat Ali) -

Haiz.. punyelah kerajinan aku dtg awal g opis n berbekalkn sebotol air masak.. pun mcm tlambat jugak.. aku pun pening dah.. aku kehilangan sentuhan mat-mat rempit ke?... dah kurg laju kowt aku bwk?.. (pdhal meter motor tu dah 120 kat jln sakeh jek).. heee... owh.. jalan sakeh tu simpg kuar rumah aku jek... ngee

Sesampi kat opis nie.. bukak lah pc.. bukak fb.. bru nk taip sepatah.. Blitzzz!!!!.. (bunyi karen2).. ade sorg menjerit.. eh.. akak tu kne karen ke?.. (mintk2 die idup lg).. tp.. jangkaan aku meleset.. die menjerit bkn sbb kne karen.. tp sbb die dah taip2 tibe2 ilang sume... bt risau jek.. wahahaha.. tu lah.. len kali jd mcm aku ni.. dtg opis fb dlu.. dah xde bende nk wat n fb.. bru wat keje.. (kalo ade keje lah)..

Owh.. dikesempatan ni.. (erk.. knape ayat aku mcm nk mintk ampun zahir batin).. selamat hari raye!!.. erk.. mahap.. teremosi.. aku nk berterima kasih utk semua yg mendoakan aku dpt tawarn sambung pengajian master... aku dah dapat.. yeah!!.. (sila shuffle setempat tande gembira).. Master of Education (Education Administration).. sambung sethn stgh lg.. kalo ade sangkut tmbh lg 1 sem.. tp aku xmo.. mau konvo 2011.. besh2.. cant wait to finish my master.. hish.. masuk kelas pun xlagi..

Hrmmm.. (mood: sugul).. kelas aku sgt pack.. sgt2.. kalo aku xmsk kelas leh x g exam ek?.. hrmmm... dr 8pg sampi 7 mlm.. apekah?.. mcm operator kilang dah aku ni.. setiap sabtu dan ahad.. kdg2 jumaat mlm pun ade.. jumaat pkul 8mlm ade kelas.. aku blik kerja 6.15.. owh.. kippie... i have to do something about this.. (besemangat balik).. xpe2.. alway hav my family on my back n fwen.. n most important my gf (Norshafikah Hassan).. hee...

Bacelah korg sampi bengkak mate.. sbb aku mmg dah bengkak mate kowt.. xleh tido.. semlm lpas melepaskan rindu d tangge.. knonnye nak tido.. berbekalkn selimut n bantal gf aku lg.. xleh tido jugak... aiyo... dah lpas subuh bru tertido.. tu pun dkt sofa.. nk kate byk pkir.. xjugak..

Note Eyemore :: dtg opis xde karen.. panas2 plak tu.. sume kat opis dah mcm cacing.. cubelah bg kebenarn ktorg kuar g giant ke.. shopping.. dok opis.. sume dok mngumpat.. aku dok xleh tido lg.. huuu.. bkn nye leh wat keje xde karen.. haish.. ksian kn??..

2 comments:

NOOR FATIN said...

thniah weyh...

selimut n bantal gf ko??? aku xphm..hihi..

btol2..bkn leh wat kje pn klu xde karen

Silly Kippie said...

tau xpe weh... aku nk tido jek ikutkn ati aku nie.. adeh2...

owh.. bantal n selimut gf aku kasi aku lah.... heee..