Tuesday, March 23, 2010

TAGGED DARI EBEN

Eben. .eben. .kenapalah mesti ko tagged aku mase aku tengah macam ni. .adeh. .
tapi tak mengapa. .hekhek. .aku gagahkan juga nak jawab tagged ko nie. .

Siapakah diri anda di rumah?
seorang kippie yang akak² nya yang di perantauan tak akan balik kampung kalo beliau tiade kat umah. .anak keempat yang nakal dan sangat manje. .(korang tak suke?. .ade aku kisah?) .

Siapakah diri anda di samping rakan?
seorang kippie lagi. .dan seorang yang sengal yang tak akan abis jika diberikan peluang ketawa. .pendengar yang setia kowt. .(i hope). .

5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai.
-rumah tangga yang indah. .
-kereta kancil MIRA. .(enjin L2 tapi bodykit L5). .
-shuffle dikhalayak ramai. .
-menghentikan kes penderaan binatang. .(gf yang ajar, jadi benci betul²). .
-menghentikan gejala buang bayi yang semakin menular ni. .


Siapakah nama pasangan anda?
Norshafikah Hassan

Ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda.
5 jek?..mane cukup.. nak lagi tak?. .banyak tau. .
-caring sangat
-cumil
-respek family saya
-rambut sekarang yang sangat lah perfect
-supporter yang setia

Bila tarikh anda couple.
09.12.09

Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
baik jangan tanya soalan ni. .nanti berjurai. .

Lagu tema cinta anda.
aril af7 - menatap matamu. .

Apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda.
perubahan? .nanti bukan rase bercinta dengan bayang sendiri ke? .so. .let she be herself. .
ape pun jadi. .saya sayang gf saya. .

Tag lagi 10 orang.
tak nak tagged sape² pun. .

NoteKippie :: dikala aku tengah bengong macam ni lah terbace tagged. .thanks eben. .aku buat sebab nak lari dari sumpahan lappy terbakar . hukhuk. .

NoteZulkifly :: credit goes to all silent readers. . thanks



2 comments:

biELa said...

sangat pantas.

hahahaha..lappy kau tak kena bakar. alhamdulilah

Silly Kippie said...

hahaharun. .

nasib baik aku cepat kn? .

aish. .