Monday, March 8, 2010

minGgu yaNg meNakuTkan

08 March 2010 (tomorrow 3 month) -

Bercelotehnya saya dalam belog yang saya suka ini dimulakan dengan... hekhek..

"di dalam beg ku ada pensel box,
di dalamnya ada pensel..
saya suke pensel saya..
bukan size yang penting tetapi cara menulis dengannya"..
Lagu yang bermain² dalam kepala hotak aku ni.. kelaka juga kalau korang tengah dok sorang²... korang dengar.. sure lah... rase macam kena geletek dowh.. hakhak.. (gaye ketawa yang semakin berubah).. dalam keluaran yang lepas kan saya ade bercerita tentang kebuhsanan yang menyebabkan kemaluan.. adeh.. ok.. hari ni tak buhsan sangat lah.. sebab..... ntah.. kenapa ek?.. tak rase macam selalu.. rase ok jek.. tenang + rindu.. haish..
Cakap pasal rindu ni kan.. sangat subjektif ek?.. (tgh surfing cari pasal rindu)..
Moods; kerinduan.. pernah tak korang rase rindu sampai sakit hati?.. (tgh menahan sakit).. kalau korang pernah.. pernah plak rase ditambah dengan sakit kepala?.. sakit kepala + rindu sampai sakit hati = seksa.. sakit kepala aku ni macam kena ketuk dengan mainan budak kecik yang memekak² tue.. xsakit sangat tp tak selesa.. haaa.. macam tu lah.. (urut² kepala).. tp semalam petang.. ok plak.. tengah² sembang dengan gf, ttibe je ok yang tersangat ok.. sampai leh lari² masuk toilet..
Berikut merupakan aspek-aspek kenapa Muhammad Zulkifly Md Noor boleh sakit kepala?. kita saksikan dan renung-renungkan..
Isnin lepas, saya dikejutkan dengan fenomena yang saya tak sangka akan berlaku kat saya.. hee.. (tambah cerita bg sedap sikit).. minggu lepas, saya menghadapi depression tinggi.. sampai tak boleh nak berfikir dengan waras.. semua disebabkan kerja kursus + examination yang sangat pening.. saya dah lah tak boleh fokus pada awal-awal minggu.. buat kerja kursus sampai tak leh tido.. kopi penuh sebalang.. last-last.. masa study tinggal hari jumaat malam sabtu.. malam yang menjadi penentu utk aku menjawab exam.. hakhak.. credit go to Norshafikah Hassan sebab sudi teman study.. thanks yunk!!..
Sabtu (6hb 3 2010) - Peperiksaan dijalankan.. Master Pendidikan (Pendidikan Pentadbiran) bermula dengan peperiksaan Education Statistik.. peh.. dengar pun dah ketak lutut.. nampak garang bukan?.. memang garang pun.. susah kowt.. ramai yang keluar dengan rase nak sepak² diri sendiri.. haish.. aku pulak kuar² dewan terus lepak kedai minum.. tak makan pun.. tak selera.. moods; exam fever.. kertas kedua Prinsipalship.. Lame kowt tak menulis dengan banyak.. tibe² nak kena tulis giler kentang punye banyak.. dalam 2 jam.. aku kena tulis dalam 9 helai kowt.. bayangkan.. tengah² tulis nie.. (cantiknya tulisan saya).. ops... sorie.. tp memang cantik.. rase macam tak nak hantar kertas tu.. berbalik cerita tadi.. tengah² tulis nie.. jari dan pergelangan krem.. peh.. nak menangis kowt.. aku terus keluar.. pergi toilet.. haaa... nak tau lagi?.. dalam dewan periksa tu.. sape nak kuar g toilet kena tulis borang.. kelaka.. nak buang air pun tulis borang... borang nya lebih kurang macam ni...
Nama: Muhammad Zulkifly Md Noor
Kad Matrik: JM39577
Pusat Pemb: KPTM Batu Pahat
Tujuan Keluar: dah xtahan ni.. memang nak terkeluar sangat...
Hee.. yang bawah tu memang aku tulis betul².. aku rase nak pergi buang air pun kena tulis borang.. diorang buat bang bang bom ke ape.. hakhak.. sebelum diorang kena kan aku.. aku kenakan dulu... aish.. Examination pun abes... aku dapatlah berkenalan dengan beberapa cikgu yang ada kat situ.. mintak pendapat.. mintak anak diorang (nak sedapkan cerita lagi).. gila aku nak mintak anak diorang.. gf tersayang nak letak mana kan?..
moods; rindu lagi..
NoteExam :: Master of Education = Master of Challenge..

No comments: