Wednesday, May 5, 2010

KIPPIE MEMBEBEL

Salam Rabu semua. .kalau hari Khamis. .Salam Khamis. .kalo korang bace hari Jumaat. .Salam Jumaat. .Kalau hari Jadi. .Salam Hari Jadi. .haaa. .kalau. .. *membebel. .penat lah membebel. .nak pokus. .ari ni datang opis cepat giler. .dlm 2 bulan ni. .ni kdtangan plg awal. .8.14 pagi aku sampai hari ini. .masuk kerja sepatutnya 8.15 pagi. .heee. .bangun2. .rindu. .terus bt mcm kat bwh tu. .bygkan kalo aku yang buat mcmtu. .cumilnye. .ngee~~
http://emo.huhiho.com

owh. .lupe nak mention. .rindu sape lg kn. .heee. .gf!!. .siap lah die blik. .die balik nnti. .gigit!!. .ngaaumm. .owh. .nak crite pasal pagi td jugak. .bgn2 sume warga rumah dah bgn. .sume xde kat tmpt tidur masing2. .*awal diorg bgn. .owh. .turun bwh. .harapan aku menggunung nak mkn roti berbalut telur. .tp. . . . . .mak tak ada. .mak g mah kwn die!!. .nak mkn ape nie. .owh xpe. .beli. .pun tak ada jual. .kempunan. .*batu belah batu bertangkup. .heee. .

27hb 4 yang lepas. .merupakan hari jadi akak kesayangan aku. .Mastura Idani Md.Noor. .haaa. .ni gmbr die. .punye lah mensirap. .siap nk 3g aku lg diorg mkn besar kt mcD. .jeles. .huh. .siap mms lg gmbr. .eeeee. .jeles2. .xpe. .nak g kL mggu ni .nak pow. .hee. .mcD dgn Big Apple. .sslluuurrpp. .selamat hari jadi. .nak double. .yeah. .selamat hari tua lagi!!. .tu anak sulong beliau. .yg bwh sne anakk kedua die. .cumil. .geram2. .Nur Diyana Khairul Azman. .Nur Irdiena Khairul Azman. .hee~




besar gaban aku letak. .cumil. .yeah!!. .anak sedara fav gf jugak ini. .ngee. .mcm anak cina kowt. .mmg ade keturunan cina pun. .belah abah die. .ade keturunan cina. .belah aku ade keturunan belanda. .sbb tu muke aku ada ala2. .mcm. .Van Persie. .kn?. .kn?. .heee. .

NoteJanganBuhsan :: aku buhsan lah pagi2 nie. .hrmmm. .*membebel. .



No comments: