Wednesday, May 5, 2010

TAGGED DARI NIYA (SOALAN MENDUNG)

Pertama
Pergi tengok cermin dan lihat apa kekurangan yang ada di wajah anda. Nyatakan
- semua kurang. .memg besh soklan2 mcmni nak jwb oleh manusia xhensem mcm aku. .

Kedua
Pergi tengok cermin lagi dan lihat kelebihan yang ada di wajah anda. Nyatakan
- aish. .xde. .[down]. .

Ketiga
Apa yang anda suka dengan kekurangan dan kelebihan pada wajah anda tu ( 2 jawapan)
- xphm soklan. .[semakin mendung]. .
- dah kekurangan boleh dikatakan suke ke?. .kekurangan xsuke lah kan. .deee macha!!. .

Keempat
Baju warna apa yang anda pakai sekarang
- kemeja kelabu. .[g kerja kn]. .

Kelima
Pakaian baru yang anda terfikir nak beli
-baju cartoon. .marvel pun jd lah kowt. .
-suar pendek bundle. .
-suar hawaian yg bru. .nk wat tido. .

Keenam
Nyatakan 5 koleksi pakaian yang paling anda sayang
-baju Body Glove putih jalur. .gf kasi!!. .chantek. .syg sgt nk pakai. .
-baju cap ayam. .[yg ade gmbr male toilet symbol]
-baju melayu yg thun lepas. .
-baju kartun yg ade semut2 tue. .
-baju kartun hijau ade gmbr ayam. .ayam goreng. .

Ketujuh
Apa perasaan anda apabila mendapat soalan2 ni. Ha3
-aku mendung sgt. .xhensem. .

Kelapan
Upload gambar yang anda rasa paling manis untuk dilihat (ikut la 'pose' mcm mana pon)
- mahap. .tiada gmbr yg manis. .

3 Perkara tentang orang yang tagged anda
-gmbr primary yg cntik. .
-sengal2 sket
-ok. .xtau dah. .

Sepuluh
tagged 8 orang kenalan
-xde org nk kwn n aku sbb aku xhensem. .

2 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

kippie..plz b silly ok????kurgnye dri kamoo tuh la kelebihan psgn awk..siyes...dun la like dis..

Silly Kippie said...

haish. .thanks usagi for the support. .hrmmm. .silly otw. .