Sunday, July 11, 2010

NUKILAN DI HARI MINGGU

Ahad yang mungkin menggembirakan. .(hoping)

Hye semua. .mahap kepada semua reader sbb x update. .jrg sgt update skunk. .ke'busy'an yg melanda sejak kebelakangan ni sangat membataskan proses kemaskini belog. .huuu. .kalo korg nk tau sejak kebelakangan ni banyak yg ckp aku semkn sengal n sengal n sengal. .tp banyak juga yg merindui kesengalan aku terutamanya kengkwn di alam maya. .mahap semua. .busy sgt nk on9 mcm dulu mmg payah lah. .

berikut merupakan jadual aku seharian. .huu. .poyo2 ni nk btau kehidupan seharian. .tp kalo korg xsuke bace. .sila tekan butang reset kt pc korg. .huuu. .tp bace lah dlu yeah. .ngeee~! :-

6.30 pagi - 8 malam : bgn n bersiap ke pusat latihan, berlatih. .jangan slh phm ye. .sy bukan berlatih kungfu. .ngee~!

8-9.30 malam : hang up dgn family. .

9.30 - 12.00 malam : lepak2 atas katil berimaginasi. .bergayut n chenta hati. .sampai tertido. .

cube korg carik ayat on9 kat atas tu. .xde kn. .haaa. .busy lah maknenye. .ngee. .tp thanks lah sbb merindui aku kengkwn on9 ku. .huu. .kesenalan ttp ada malah makin bertambah. .sebut pasal kawan. .aku seronok sgt sbb skunk aku ade kwn yg baru. .sume sporting. .mmg enjoy lah dgn diorg. .kepala same jek sume. .tat was awesome, tat was great. .u rocked it!!. .hakhak. .

semlm ade party 1 part utk graduation day kt tmpt training. .hrmm. .aku berlakon jd tutor weh. .hakhak. .kelaka kowt. .mcm hampeh. .malu giler kowt aku semlm. .tp mmg enjoy da very enjoy tahap 5. .ngeee. .hrmmm. .ala. .nk update blog tp xde idea. .huu. .k lah. .nnti ade idea aku update lg k. .yeah!!!. . kippie kembali. .

note kaki:: kadang2 terasa buhsan dgn life skunk tp sume tu kdg2 membawa keseronokan bile kite kenal erti sebenar kehidupan. .

note chenta hati:: mahap!!!. .mindu jugak =)