Monday, October 11, 2010

laluan keceriaan membawa kesenangan??

salam salam buat semua. .hee. .salam JKM. .

kembali lagi diruangan JKM. .Jiwa Kippie Memberontak. .perkenalkan hati sy. .**sambil keluarkan hati dr dada. .hati ini sgt sakit tp kdg2 sgt bahagia. .asam garam kehidupan membuatkn hati ini kdg2 manis tp pahit. .hrmmm. .mcmne nk rase ye. .korg buat air suam bubuh gula byk2. .lpas tu letak panadol byk2. .manis + pahit. .heee. .(tlg jgn buat idea ni). .heee. .

kdg2 aku rase pekerjaan sekarang sgt2 menyakitkan tp kdg2 aku rase membahagiakan. .perassan xkeruan btol2. .Jiwa Kippie Meronta. .hee. .sekali lagi JKM muncul. .

mode: skt perut sbb mkn megi kembang 2 bungkus. .adeh. .korg tau ape tu megi kembang??. .megi tu korg biarkn dlm mangkuk air sejuk 5 min pun ckup lah. .korg akn kenal erti megi kembang. .heee. .

td rase mcm nk tulis sgt. .tp dah xde idea plak. .nnti2 aku sambung balik yer. .heee. .

Monday, October 4, 2010

JKM

Salam 1 Malaysia sume!! Salam JKM!!

buat sume yg xtau ape tu JKM. .sini lah tempatnye korg nk kenal JKM tu hape. .heee. .persoalan yg buat sume pengintai fb aku xtido mlm. .

"Ape itu JKM?". ."Sape tubuhkan JKM?". ."Apa fungsi JKM"

saya disini Kippie Zulkifly akan merungkai setiap sudut JKM dan membantu anda meleraikan persoalan di setiap sudut kotak pemikiran anda. .heee

JKM tu bermaksud JIWA KACAU MELANDA. .

bukan sume yg join nie selalu melanda kekacauan. .kdg2 ktorg yg buat kaco kat JIWA org len. .heee. .banyak cdangan utk memajukan kelab nie. .sape yg nk join kelab ni mehlah kenalkan diri kat aku. .n aku akan btau sume ahli JKM. .kelab peminat JKM belum ditubuhkan lagi n xkan ditubuhkan kowt memandangkan kami xperlukan peminat utk sokong kami berdiri. .kami hanya perlukan kawan2 utk sama2 berdiri. .heee. .sbb tu jugak JKM itu dipanggil. .

JKM tu juga bermaksud JIWA KEPADA MEMBER. .

besh kn ayat tu. .ade satu artikel tentang JKM dihargai lagi. .cube korg carik. .mesti ade punye. .Metro on9. .taip jek JKM kat carian. .nnti jumpe. .heee. .besh team ni. .ktorg mmg xpernah lupe nk bergelak. .ade jek bende yg nk digelakkan. .heee. .kutk2 mengutuk ni perkara biase. .bagi kami. .jiwa mmg kepada member. .tp hati kepada yg tercinta lah. .hal peribadi n percintaan. .belakang crite. .janji enjoy jek. .mkn sampi pukul 2 3 pagi. .tu normal. .tokey kedai halau suh balik tido pun. .normal. .sampai tolong toke kedai kemas kedai pun normal. .heee. .

JKM tu juga bermaksud JIWA KIPPIE MENGGELODAK. .

hakhak. .yg last sekali xde kne mengena utk JKM ni. .heee. .saje je tu. .mcm besh utk didengari. .heee. .

NOTEJKM :: Jiwa kacau melanda tu ade banyak cawangan. .nk tau?. .join!! ok??