Saturday, January 7, 2012

Berlapuk!

Masa: 0429
Lokasi: Meja Komputer Rumah akak aku
Cuaca: Xdiketahui. .

Salam semua. .I am back !. .tp xtau lah berapa lame lg boleh berthn buat kali nie. .haha. .last post 2 thn lepas kowt. .wahahaha. .giler lame xupdate ape2. .

Jadi sbb tajuk pun berlapuk jadi kite bebas nk ckp ape2 kn?. .ape je yg berkaitan dgn lapok?. .bujang lapok?. .hrmm. .semua dah tau kowt. .jadi. .nak downdate (kata lawan bg update). .sedar xsedar. .kejam celik. .dah sethn lebih dlm arena perkhidmatan pelanggan. .mcm xpercaya je kn. .ingat seng ke nk urus pelanggan?. .mule2 kerja bajet xsmpi sethn tp xsngka dah sethn lebih. .sume sbb pikir komitmen n sokongn fmly, bakal fmly n kwn2 yg besh. .korg mmg power sbb bleh jadikan budak gemuk ni seorg yg semkn berdisiplin. .mane x nye, kt tmpt keje lame, memanjang je kne potong gaji sbb lmbt. .skunk, xde dah tolak2 gaji. .MC pun dah merosot. .performance turun naik mcm ombak rindu. .haha. .marah peminat Aaron Aziz nnti. .ngeee~

Semua tu mendisiplin kn aku sbb undang2 tmpt kerja yg sgt lah tegas. .tkt woo kne behenti sbb dtg lmbt, bkn seng nk crik keje la ni. .dan membawalah kepada kebiasaan. .biasenye aku akn pastikan aku akn dtg awal sket dlm 15 min sblum ape2 event sekali pun (kdg lmbt jugak). .tapi....peristiwa hari ini btol2 buat aku rase, sbnarnye kalo kite belaja mendisiplin kn diri dkt tmpt kerja xbermakna kite boleh mendisiplin kn diri kt umah atau kat luar umah. .hee. .critenye bermula. .

punye lah banyak email yg dihantar utk ajak kengkwn sume dtg futsal tp. .yg dtg 5 org jek. .ni dah kali kedua kne mcm nie. .punye lah sedih. .last2 lepak mamak mkn mee grg jek. .haish. .xpelah mgkin ada hikmah dlm peristiwa td. .lepas ni aku pun mmg xnk dtg lah kalo ade event futsal. .hrmm. .

ok!. .bhenti crite pasal bende bangang td, skunk. .cter pasal kehidupan akn dtg pulak. .ape nk buat?. .ape nk jadi?. .kite tggu keluaran akn dtg yer. .(kalo aku rajin nk update). .

No comments: